Riffi 1/2016 sisältö
PÄÄKIRJOITUS
HAASTATTELUT & ESITTELYT
Eppu Kosonen ja Matti Mikkola
– ikimuistoiset sessiot
Kimmo Pohjonen
– pitää luomistyön ja laitteiston signaaliketjun kunnossa
Veka Salminen
– rumpukuiskaaja
Andy McKee
– kitaran tutkimusmatkailija
Micke Björklöf ja Blue Strip
– bluesia omilla ehdoilla
LUKUPALAT
Sähkökitaran hurinat pois!
– Wilgot Åhsin yksikelainen mikrofoni 1960-luvulta ei hurise
Ajankohtaista
– Frankfurt Musikmesse ja Prolight & Sound 2016 lähestyvät
SOITTIMISTA JA KALUSTOSTA
Elämäni kitarat: Esa Kuloniemi
– jos kitara tulee kaveriksi, jolla saa asioita sanotuksi, niin se pysyy
Gibson 2016
– paluu perinteisten arvojen äärille
RIVAKAT PIKAKOKEET
Shure KSE1500
– majesteettinen kuunteluelämys
Kaotica Eyeball
– eliminoi akustiikan, mutta jättää äänen
KÄYTTÖTESTIT
Artikkeli aukeaa luettavaksi klikkaamalla laitteen nimeä / mallitunnista
Gibson Les Paul 2016
– näin luodaan uusi standardi
Gibson ES-Les Paul Bigsby
– rusinat pullasta
Electro-Harmonix Key9
– korvaako kitara koskettimet tai perkussiot?
Boss DD-500
– tuplasti viiveitä ja looppaus päälle
Greenhouse Effects
– huolella harkittuja pedaaleja
Carl Martin PlexiTone Lo-Gain
– pleksiä pienemmässä paketissa
Sontronics
– mikrofoneja erikoistehtäviin
AKG DMS Tetrad
– nelikanavainen digilangaton
GRANDE FINALE
Muusikkona maailmalla
– Käytännön elämää ja asumista New Yorkissa
Kutsuvieras
– Janne Auvinen: Turvallisuus syntyy tekemällä
Alangon päiväkirja
– Skaalausta deadlinen tahtiin