Riffi 6/2009

Riffi 6/2009 sisältö

PÄÄKIRJOITUS

 

HAASTATTELUT & ESITTELYT

Kunttu tykittää valoa kansalle
– Mikki Kunttu on eurooppalaisen live-valaisun kärkinimiä

Jazz-kitaristien aatelia
– John Abercrombie hallitsee sekä tyylin että soundin

Myy musiikkisi verkossa
–  kotimaiset kauppapaikat kiinnostavat artisteja

Millä vedät?
–  Tomi Kosonen, Aavikko

 

LUKUPALAT

• Jason Levine on Adoben (ja musiikin) asialla
• Steve Vai tuotteliaana
• Petteri Sariola on vakuuttava
• Ajankohtaisia sattumia
• Kirjoja musiikin liepeiltä
• Tuoteuutiset

RIVAKAT PIKAKOKEET

Istanbul Agop Xist
– perinteestä ponnistaen

Gator Cases GBE
– edullinen suoja soittimelle

Boss FRV-1
– kaiku Fenderin tapaan

Alto MS12MA
– monikäyttöinen aktiivimonitori

Epiphone Slash Les Paul Goldtop
– kitaristin kulta

 

KÄYTTÖTESTIT

DW Jazz
–  kumipuuta kolistellen

Turkish Classic ja Millennium
– pellistä on moneksi

Ampeg BA300
– voimakuutio basisteille

Eastwood Airline Map
– retrobasso elää

Godin 5th Avenue Kingpin
– takaisin orkesterin alkulähteille

Greg Bennett Royale RL-3
– puoliakustisuutta viehkeässä paketissa

Vox Night Train
– kromiin kätketty kahden teholuokan putkinuppi

Peavey Vypyr 30
– vakuuttava hybridi hoitaa hommat

Audio-Technican AT20-sarja
– edullisia studiomikrofoneja

Zoom R16
– tallennin, äänikortti ja kontrolleri samoissa kuorissa

Sonar V-Studio 100
– pikkustudion keskus

IK Multimedia T-Racks 3
– masteroinnin mestari

 

GRANDE FINALE

Muusikkona maailmalla
– Mistä niitä keikkoja oikein tulee?

Saarinen selvittää
– Plasa 2009 puolusti paikkaansa

Alangon päiväkirja
– Hylsyjen keräilyä

 

Nettispesiaalit

Työryhmät