Riffi 7/2013 sisältö
PÄÄKIRJOITUS
HAASTATTELUT & ESITTELYT
Zarkus Poussa
– ”Ajan paine oli sopiva levylle juuri nyt.”
Klassikkomusikaalia Tampereella!
– Tampereen Teatterin Les Misérables toteutettin hieman toisin
Mikä ilmiö
– tupa täyteen Helsingissä cover-musiikilla?
Tunnelman ja tarinan vuoksi
– laulun suomentaja kulkee merkitysten jäljillä
Kari Paavola
– muusikko on taiteilijan ystävä
Week On The Scene New York 30.9.– 4.10.2013
– rumpuoppia maailmalta
Timo Kahilainen
”Ensin soitatetaan, sitten mutetetaan”
– kotoisassa hirsistudiossa syntyy musiikkia Kummeli-elokuvaan
LUKUPALAT
Mikrofonikauppa.fi
– välineitä ammattitöihin
Custom Sounds
– osaamisen voi tuotteistaa
Ajankohtaisia poimintoja
– houkuttelevia messutapahtumia
Tuoteuutiset
Overdrive, distortion ja fuzz
– ihan samoja vai täysin eri juttuja?
RIVAKAT PIKAKOKEET
Dean Markley ProMag
– magneettimikrofoni akustiseen kitaraan
Gator TSA Gig Box jr
– eikä leviä jokisen eväät…
Rocksmith 2014
– ahjo kuumana
KÄYTTÖTESTIT
Ruokangas SteamBass
– esikuvaansa parempi?
Hagström Viking Deluxe 12
– viikinkisoundia choruksen kera
BBEpedaalit
– särön lähteillä ja dynamiikan kintereillä
Timber Tones
– eko-plektroja kierrätysmateriaaleista
Zoom H6
– todellinen moniraituri
Allen & Heath Qu-16
– räkkimikseri keikalle ja äänityksiin
Røde NT-1
– onko mallinimi enne?
Roland Studio Capture
– kaikki tarpeellinen eikä mitään turhaa
Microtech Gefell
– nostalgia ja tulevaisuus
JTS
– mikrofoneja kotiäänittämön tarpeisiin
GRANDE FINALE
Muusikkona maailmalla
– tupakka, viina ja villit naiset, muusikko ja parisuhde
Saarinen
– parametrit eivät riitä kertomaan
Alangon päiväkirja
– keikkajoulua, osa 2